Burcu-10 Kızlar merhaba 3 aylık gebeyim arada kasıklarıma sancı giriyor aniden çok kısa sürüyor 2 3 saniye bu durumu yaşayan var mı ?
Sblatc Burcu-10 ilk 3 ay normal. Diğer aylarda da olabiliyo rahim büyüdüğü için. Çok şiddetli değilse normal diye biliyorum bende de oluyodu