Mlkbrn oğlum henüz doğmadı ama ben memnun kalacağımı düşünüyorum. Tekerlekli olduğu için hem içeride hem yatak odasında kullanabilirim diyerek aldım zaten. 3 kademeli olduğu için anne yanı olarak kullanıcam uzun bir süre. Sallanırken ses yapmıyor ve güzel sallanıyor. Ben kullanış amacıma göre aldım. Oda yapacak olsaydım montessori almak isterdim ama şuan oda yapmayacağım. 1 yaşından sonra ayırırsam da en alt kademeye alıp kendi odasında kullanırım diye düşündüm. Hamile kaldığından beri beşik araştırdım. Abimler büyüyen beşik aldılar ama gerektiği kadar sallanmıyor ve yiğenim içinde neredeyse hiç yatmadı çünkü fazla sallanmayı seviyor tekrar beşik almak zorunda kaldılar. Amacınız benim gibiyse gayet kullanışlı olur diye düşünüyorum