SemaaR Merhaba , 23+3 teyiz. Göbek deliğimin kenarında batma , yanma gibi bir ağrı oluyor. Aynısı sizde oldu mu? Yada neden kaynaklı olabilir
Veraay60 SemaaR evet ilk kez o haftalarda oldu ama geçti birde 2 gün önce oldu şu an 29 haftalığım. Geçer inşallah bebek büyüdükçe ağrı oluyor maalesef 🌻😍
ElifB08 SemaaR göbeğiniz büyüdüğü içindir Banada çok oluyordu sonra etrafı hafif koyulaşmaya başladı 💁🏻♀️
Veraay60 SemaaR evet evet ya da popoyu dikiyor orada 🤭😄 ay napsın 1+0 evi onunda bişeyler yapıyor kendi çapında 😄😄 birde mideye vurma sorunu var o daha da garip 😄