Melke35 onlardan çok mennundum canım ilgi konusunda çok iyilerdi.nöbetçi doktor bile çok alakalı biriydi ilk defa görmüştüm onu. Şeker problemi yaşayınca gece kaç defa geldi nasıl oldugumu sordu. Ve o yürüttü bni.dogum anında sakın panik yapma en korktgm şey oydu ama inan hiç birşey hissetmiyorsun ve bir bakıyrsn dogmuş bile. Sonrasında bnm kadar olacagını sanmıyrm. Bnm bünyem biraz hassas dayanıksız yani. Evrim hanım da adımı nazlı koydu unutmayacak kadın beni hiç :) sürekli kendimi hazır hissetmiyorum diye ameliyat saatini aglayarak ileri attırdım 😀ben çok panik yaptım nedense ya. Ama ddiğim gibi herşey geçti gitti. Şu an miniğim yanımda uyuyor ve herşeye bedel onu kucagına almak koklamak.😍