Damli Burada sezeryan doğum yapan var mı acaba doktor seyhani kalender toplam da ne ücret veriliyor ve ağrı kesici her istediğimiz de yapılıyor mu konforu vs nasıl acaba anlatabilir misiniz detaylı olarak
happycatnap Damli Merhaba ben Eylül ayında sezaryenle doğum yaptım doktorum Seyhani bey ama bize İmperial e gitmemizi söyledi ve doğum orda gerçekleşti. Şimdi medical parkta mı yaptırıyormuş?
Damli happycatnap 2 sene önce medikal park da yaptırıyordu bende ona muayene oluyorum şimdi yine gebeyim ama sormadım imperial hastanesine mi geçmiş bilgim yok randevum var 15 inde sorarım o zaman
happycatnap Damli Evet benim doğumumu İmperial de yaptırdı siz yinede sorarsınız tekrar belki birden fazla hastane ile çalışıyordur