Busecan35 epiduralin iki çeşidi var biri normal doğum da kullanılıyor biri sezeryanda..
Epiduralle normal doğumda , bebeği normal vajinal yolla dünyaya getiriyorsun ama epidural iğnesini açıklığın genelde 4 cm olduğunda yapıyorlar ve doğum sancılarıni doğum esnasında hissetmiyorsun sadece ıkınma hissin oluyor..
Spinal epiduraldede, yine belden aşağısi uyuşuk oluyor birde epidural olarak katater takılıyor..doğumdan sonra ağrı kesiciyi damar yolundan almak yerine, ağrın olunca katater yoluyla butona basiyosun vücuduna ağrı kesici veriliyor..