ASL93 Hanımlar merhaba. Dogum yapalı 25 gün oldu göbegimdeki siyah çizgi ne zaman geçer acaba? Sizin dogumdan kaç gün sonra kararmalar açılmıştı?
Esssmom ASL93 ben de şurada bekleyeyim. Bu aralar en büyük takıntım bu çizgi ve et benleri😪 Doğumdan sonra geçer diyorlar ama ne kadar sonra acaba ben hemen geçsin istiyorum🥲
Cicilibicili ASL93 benim 1 aya kararmalar falan hep gitti. Bi de göbek deliğim bile koyuydu keselenin daha hızlı gidiyor kabuk gibi dökülmüştü
tgbsn_00 Kişiden kişiye göre değişir o canım 1 ayda geçende var 1 senede geçende o çizgi hiç çıkmayan da