Selamlar herkese, kontrollerimde suyum fazla cikti, seker yüklemesi ve tokluk şekerine göre sekerim yok ama. Doktor şekerden uzak dur dedi, meyveyi sordum günde 1 muz yiyebilirsin dedi. Ama biraz canımı sıkıyorlar onu anlatmayim, ama suyu yuksek çıkanlar nasil besleniyorsunuz, elma, mandalina vb. O meyvelerde cok seker yok, onları yiyor musunuz