Eski9 her şeyin başı stres. O yüzden stresden uzak durmaya çalışın yoksa hiçbir şeyin faydası olmaz. doktor bacağından parça alıp pataloji sonucuna göre bu ilacı vermişti çok fayda etti. İlacın ismi EXCİPİAL LİPO. Lakin ilaç kortizonlu bir ilaç olduğu için gebelikte kullanamıyorsunuz. ayrıca kortizonlu ilaç olduğu için kullanırken acı, baharatlı, tuzlu, turşu, gazlı içeceklerden uzak durun yoksa tepkime yapıyor artıyor. Benim vücudumun tamamında vardı. Daha sonra bir gebelik yaşadım onun ardından birden azaldı. Sonra ben madeleb diye bir krem ile olan yerleri sürekli nemlendirdim. Çok şükür hiç kalmadı. Şimdi tek tük kafamda oluyor ona da bıttım sabunu kullanıyorum. Artık kepek gibi dökülmeler vs hep bitti.