nursena Kızlar bebişlerin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz 13+3 haftalığım çok merak ediyorum biran önce öğrenmek istiyorum 😊
Ozge11 nursena 13+0 haftalığım senin gibi ben de meraklıyım sürekli cinsiyet belirtilerine bakarken buluyorum kendimi 😁14+1 de yani haftaya randevum bakalım 😍💕
06minik17 14. Haftada kendi doktorum erkeğe benzetti. Dayanamadım emin olmak için 16. Haftada özele gittim %90 kız dedi. Kafam iyice karıştı 😀 Başka özelde renkli ultrasona girdim kesin erkek dedi 😁 acele edip sende kafanı karıştırma. 17 18. Haftada net olarak söylüyorlar.
Ayla34 06minik17 kız bende senin gibiyim ya bi etme dediler bi kiz kendi doktorum erkek dedi başka doktor kiz kafam karisik
Derin_34 13.haftada erkeğe meyilli demişti doktorum şuan 14+3 üz bugün randevumuz vardı doktor kesin erkek dedi
nursena Allah hepimizin kucağına versin inşallah 💕 erken öğrenen arkadaşlar inşallah benimde öyle olur haftaya gitcem 😊