Zelikaaaa Aşılama yapılacak bu ay bugün doktora gittim bir sürü iğne verdi gidenler hangi ilaclari kullandiniz??
1Dygs1 Zelikaaaa birinci aşılamada klomen kullanmistim , çatlatma iğnesi verilmisti , ikinci ve üçüncü aşılamada gonal f iğne kullanmıştım ama hepsi olumsuz oldu kısmet olmadı sırada tüp bebek tedavisi var herkes için hayırlısı olsun