kızlar 29+0 ikizlere hamileyim çok geziyorum ya şükür riskli bir durumum yok ama korkuyorum erken doğumdanda bilemedim vallahi evde zaman gecmiyor sıkılıyorum geziyorum habire valla 8. aya giricem doğuma kadar gezcez sanırım bişeyler akıyo bazen beyaz beyaz korkuyorum ama geciyor