Nslhnakn Busra032 doktorun dediğine hiç takılmayın. Ben gebeliğimi 7,86 ile öğrendim doktor 5 üstü gebelik sayıyoruz 2 gün sonra tekrar gel demişti ama ben 3 gün sonra gittim başka bir doktora gideceğim için 40 a yükselmişti o zaman