Herkese merhaba, devlet Hastanesi’nde doğum yapmış olan arkadaşlara bir sorum var. Bebek doğduğunda odaya getirildiğinde şeffaf bir şeyin içinde getiriliyor bildiğim kadarıyla yanlış bilmiyorsam. O şeffaf şeyin içine battaniye mi seriyoruz. Hastane kendinden bir malzeme mi seriyor.