19+2 haftalık hamileyim dün cinsiyet öğrenmek için gittim doktor göstermiyor ama %60 göstermediği için kız gibi dedi bugün kan sonuçları almak için tekrar gittim rica ettim bi daha ultrason da cinsiyetine bakabilir misiniz diye baktı bu sefer de kordonunu görüyorum %90 kız gibi ama daha alışveriş yapmayın 2 hafta sonra detaylı ultrasonu bekleyin dedi. Ne yapacam bilemedim 🙄