Kelebekkkkkk Merhaba kızlar Gaziantep’te nerelerde hamile çekimi yaptırdınız veya bilginiz var mı acaba?
Zhraaltun Kelebekkkkkk canm bnm kndim cektim tripot aldik gaytte guzl resmler çektik 50 tlye maal oldu😍
sumeyyesevinc_ Ben yaptırmadım ama yeni doğan çekimi yapıcam simgegulogluphotography var istegramda benim bildiğim
Kelebekkkkkk sumeyyesevinc_ fiyat aldınız mı siz oradan? Ben haticeturgutbebekstudyosu sayfası ile görüştüm 1 saatlik hamilelik çekimine 500₺ dedi. Uygun mu fazla mı bilemedim
sumeyyesevinc_ Hanifehk[](https://) https://instagram.com/simgegulogluphotography?utm_medium=copy_link
sumeyyesevinc_ Kelebekkkkkk yok hayır daha hiç fiyat almadım sadece takip ediyorum platese gittimğim bir ebem önerdi zaten ben doğumdan sonraçekim yapacağım için fiyat araştırması yapmadım daha
Kelebekkkkkk sumeyyesevinc_ anladım. Ben yazdım henüz cevap gelmedi. Belki paketleri vardır hem hamile hem yenidoğan, hastane çıkışı şeklinde
Zhraaltun Kelebekkkkkk yok canm dışarda yaptim o ara sivasta olmam gerekiyo yesillik bi alan bulduk yaptik bi 5 10 tane yetr maksat hatra kalsn bnce okadr oara vermeye degmez bn sordm kac yere 500 700 dediler