yavuzhan1707 Bizim oğlumuz olucak Allah nasip ederse 💕🙏 Aytuğ ismi koymayi düşünüyoruz sizce nasıl ? Yorumlarınızı bekliyorum ❤️🥰
yavuzhan1707 merakliblog merakliblog yaa demi sizin isimleriniz de çok güzel hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olur insallahhh 🙏🥰 Sabah bi arkadaşıma demiştim o ne biçim isim çocuğa güzel bi isim koy ilerde üzülmesin diye çıkıştı Ama tabi umursamadım 😂size sormak istedim 💕 Teşekkür ederim güzel yorumunuz icin 🌸
yavuzhan1707 Gizem_cetinbas içinde ğ geçen isimler genelde güzel ve kibar oluyor sağlıcakla kucaginza almak nasip olur insallah 🙏🥰
yavuzhan1707 Mercimegim4 çok teşekkür ederim 💕 evet çok zor ya isim bulmak 😂 en kolay o gibi ama degil
yavuzhan1707 Alka yaa benim çevremde 1 tane var o da oglan goggle de erkek ismi diye geçiyor bilemedim
Ttgsm Zaten insanların şu şekilde davranması çok can sıkıcı ben isim söylerken hayırlısı olsun der kenara cekilirsin kötü yorum yapmak nedir bende yaşıyorum şuan aynısını değişik ve saçma geliyor çocuk benim tercih benim
yavuzhan1707 Ttgsm evet yemin ederim bende öyle kimsenin işine karışmam ama herkes öyle düşünmüyor bazılarının aklında geçen dilinde tamam güzel bi şey ama nerde ne konusucagini bilmeli insan