ogretmen_anneee 29 haftalığım dün kontrolden geldim hiçbir şey yoktu ama dün çok yoruldum hastane de . Bugün de hareket etmek yerime sürekli sertleşip toplanıyor sonra düzeliyor ayağa kalkmaya korktum birşey olur diye . Bu haftalar da normal mi .
Yagmur00 ogretmen_anneee gecen hafta aynısı bana oldu hareket etmedi bı yere toplandı neler yapamadım oynasın diye aksama uzerı tekme attı rahatladım normal yani cankm bende yasadım ordan
Cagla-91 ogretmen_anneee normal ya ben 28haftaligim. Dün hastanedeyken bi toplandı tam göbeğimin oraya. Bi de canım acıdı. Eve gelince düzeldi anca
Cimen_1409 ogretmen_anneee benim dün kontrolüm vardı 30 haftalığım sordum doktoruma oda normaldir büyüyor o yüzden öyle oluyor korkulacak birşey yok dedı
Yagmurgel2020 ogretmen_anneee banada oldu iç karnın genişlediği için yırtılma olurmuş içerden öyle diyolar ama bilmiyorum 2 gün oldu geçti 🙏🏼
ogretmen_anneee Yagmur00 daha da dün gittim kontrole ha 🤦🏻♀️ Gayet iyiydi ama bugün göbeğimin ortası semsert oluyo sonra yumuşuyor valla korkuyorum da 🤦🏻♀️
ogretmen_anneee Cagla-91 tam göbek deliğimin orda. Ayağa kalkınca oraya toplanıyor yatınca yumuşuyor biraz
ogretmen_anneee Yagmur00 yatınca kendine geliyor biraz ama ayağa kalkınca göbek deliğim sertleşiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Rumiladi Benim sürekli oluyor kıZlar gün içinde doktor 2 dakikadan fazla kasılma devam etmiyorsa sıkıntı değil dedi
ogretmen_anneee Rumiladi bu kasılmamı oluyor anlamadım hiç serbest bırakmadan saatlerdir öyle büzüşüp kaldı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ogretmen_anneee Cimen_1409 insan gerçekten korkuyor axaba sancı var da anlamıyor muyuz diye . İnşallah bugün olmaz dün ayağa kalkınca bile acıyordu
Happy_mom44 20+5 olduk bizde bende öyle oluyor bazen hareket etmiyor sertletisiyo karnım korkuyorum bende
Melos1 ogretmen_anneee evet bendede oluyor önceden de oluyordu sorduğumda normal demişti ama bebek büyüdüğünden sanırım avcumun içiyle dokunuyorum resmen taşş kesiliyor bende korkuyorum ovalıyorum düzeliyor bide devamlı sol tarafıma yatıyorum sırt üstü yatınca daha cok oluyor
Faridam ogretmen_anneee 27 haftadayam 2 gundur bendede karin sertleşiyor nefes alamiyorum yorulunca oluyor bende .13 doktor kontrolum var sorucam
ogretmen_anneee Faridam ben hiç yorulmadım da ama bir gün öncesinde hastane de çok yorulmuştum ondan olur mu ki 😞