istanbullugelin34 nuriyedemir gecen hafta ozine ayrıldım ama ev hanimi moduna girdim ama zaman geçmiyo evde yaa 🙄
Ozzseda nuriyedemir bende 32.haftadayım son günlerde öğleden sonra oturduğum yerde uyukluyorum resmen 😂 10 gün sonra izine çıkacağım
SgencDeniz Haftaya kadar çalıştım. Hiç bir sorun olmadı. 2 haftadır evdeyim daha yorgun hissediyorum:)
nuriyedemir istanbullugelin34 ben daha senelik izine çıkamadım mide bulantısından ölüyorum 😂😂 eleman yok 🥲
B123N nuriyedemir ben yeni 27 haftalık oldum. Geceleri asla uyuyamıyorum. Gündüz de iş yerimde masa basında uyukluyorum 😂😂😂