Dilekcnkn Papatyamevsimi-89 Kız fiyatı şişiriyorlar 😂 sonra diyorlar 2. Ürün 1 tl ama bu forumda çok sleepy kullanıp memnun kalan var 😊
Yagmur00 Papatyamevsimi-89 az once baynın biri acmıs tı trendyol da daha uygun mus falan bı oraya bak canım
Nur995 Papatyamevsimi-89 ben geçen ay aldım yine kampanya vardı 10 günde geldi ama güzel kokusu falan da yok bir de teb kartla ilk alışverişe ekstra 50 TL indirim vardı tanesi 40 kuruşa geldi 150 TL ye 400 e yakın bez aldım 1 numara almadım 2 ve 3 numara aldım kalıbı küçük biraz
merakliblog Papatyamevsimi-89 valla ben de aldım. 396 tane bez, 24 tane 70li ıslak havluyu 260 tlye geldi, bu da indirim değilse ne indirim😂 Bezlerin birini 1 numara birini 2 numara seçtim, benim ikiz minnak doğarlar diye
Pelin-1 Dilekcnkn ben 400bezi 200tlye aldim pahali mi mesela normal fiyatlarini bilmiyorum cunku ilk defa aldim gecen defa bio natural oyleydi
Alone Pelin-1 ben kampanya öncesi 210 tane bezi 120 TL ye almıştım mesela aynı hesaba geliyor. Kampanya yalan demek ki
Sinemmmmm58 Pelin-1 sleepy ise ben 96 tanesini 100 e aliyordum ama sonradan icindeki seyler cikmaya basladi degistirdik
Dilekcnkn Papatyamevsimi-89 Ben prima nın 1 numarasından 70 adet aldım canım birde 2 numara 39 adet aldım en fazla 3 numara kullanılıyor ama şu an onu almadım indirime girdikçe takip ediyorum sende 1 numara al ama fazla alma
07-02-2019 Papatyamevsimi-89 1 paketı 4 5 gun kullandım 2 numaraya gectım 1 numarada 20 adet almıstım
Dilekcnkn Pelin-1 İyi yaptın canım bende o şekilde aldım indirim oldukça almak lazım git gide pahalı olcak herşey Allah yardımcımız olsun
Sinemmmmm58 Pelin-1 kizim 14 aylik bende hep sleepy kullandim canim ama 5 numaraya gectik bez bozuldu icindeki boncuk gibi seyler var ya 2 kere cs yapmasinda cikmaya basladi oda rahatsiz etti
Dilekcnkn Pelin-1 Oooo allah yardımcın olsun canım senin işin daha zormuş ama olsun sağlıklı olsunlarda bez onlara kurban olsun 😊😊