Kizlar 37+5 haftalik hamileyim bugun hastaneye gittim sancim var diye nst’de sancim 40 cikti alttan muane oldum acilma yok dedi yalanci sanci dedi ama benim sancilarim düzenli bi sekilde geliyor suan 2 dakkada bi sancim suan var böyle olupta dogum yapan varmi dus aldim uzandim ama gecmiyor sancim bu 3′cü gebeligim normal olck dogum böyke olupta doguma giden varmi