Sose21 Kızlar merhaba ben 30+4 günlük hamileyim 3, sezeryanim olacak sizce Kasım sonumu olur yoksa Aralık başımı
Sirince-anne34 Sose21 benim doğum 10 aralığa denk geliyor normal olursa, sizinki sezeryansa Kasım sonu olur
H_myra1 Sose21 40 hafta dolarsa ortaları oluyor ama sezeryansa aralık başı olur galiba sizin bende 30+2 haftalıgım 13 Aralık görünüyor son tarih tabi ne zaman gelir bilinmez başı olur ortası olur 😅