Ayse0771 Merhaba 25. Haftamdayım açlık şekerim normal ama tokluk şekerim 165 çıktı (140 olmalıymış max) doktorum takip edeceğiz dedi diyetisyen önerdi. Aynı şeyi yaşayan var mı
Ayse0771 Kas ve su oranım kan değerlerim de düşükmüş. Bugün doğum günüm harika haberler aldığımı söyleyemeyeceğim bugün….