Paptyaa Kızlar ben 13 haftalık hamileyim doktorum ultrasondan baktı %100 kız hazırlıklarını yapmaya başla dedi ama ben emin olamadım çünkü daha 13 haftalık çok küçük belli olur mu ki hemen sonradan değişmesin sonra
Asenali Paptyaa bende 13 haftalık hamileyim geçen doktora gittim doktorum uygun pozisyonda değil 16. Hafta da tekrar gel o zaman öğreniriz dedi o zamana kadar nasıl beklicem bilmiyorum 😂 senin bebiş uygun pozisyondaysa görmüş olabilir canım 😘
Naazli Arkadaşımda 12. Haftasında öğrenmişti. Doktor kesinlikle kız pipi gelişimi yok bebekde demişti. Öyle de oldu 😊
Damli Bende 12 de öğrenmiştim ilk bebeğimi ikinciye hamileyim cuma 12 haftalık oluyoruz kontrol var cinsiyet bakacak doktorum bakalım
Tugcely Biyo_logg bende dün gittim 12 haftalığız erkek dedi bana da değişir mi ki acaba size kesin dedi mi
Biyo_logg Tugcely Tugcely evet kesin ve ıspatlı çünkü oğlum şuan 3 yaşında 😂 ikinciye hamileyim 10. Haftalık doktora gitmeyi sabırsızlıkla bekliyorum