tugbakaragul aynen bende böyleyim 36+6 yım sabah hastaneden geldim sancılarım nstde 14 den başladı 40,50,60,70 kadar çıktı ama doktor yetersiz ve düzensizler zatenndedi bir parmak açılmam varmış sekreterine öyle dedi bana açılman yok dedi o ne demek oluuor bilmiyorum eve git bişey olursa gelirsin dedi