Melossduruu Arkadaşlar bebeğim için yünden yastık yorgan yapicam da ölçü olarak verebileceğiniz bi sey var mi
Yagmur00 Melossduruu Internet baksana canım ordan daha mantıklı olur benım kaynanam yapmıs ama bende yok olsaydı olcer gonderdim
Mercimegim4 Melossduruu eskiler yün üstünde yatırmış bizi valla hiçte bişi olmamış 🤣 dün karar verdim bende yün yapacağım yastık yapın ama ilk zamanlar yatırılmıyormuş
Berrycherry Melossduruu yaa🥰 eskiler kullanıyormuş ama yorgan boğulma riski nedeniyle önerilmiyor, yastık da omurgasal sebeplerden. Uyku tulumları var onlardan alıcam mesela ben. Beni korkutuyo gece örtüyle uyuması.