B-33 Kızlar bazıları gözünden anlıyor hamile olduğunu nasıl anlaşılıyor bilen var mı kimisi kirpikten diyor kimisi parlaklıktan 🤷🏻♀️
ogluileannesi B-33 annemde diyor gözlerine hamilelik oturmuş ne demekse artık 😀sordum , göz bebekleri farklı olurmuş
Meltem00 B-33 bana da demıslerdi uykulu olduğumuzdan 😂parlaklık fılan hıkaye hamile alıklığı(saflıK) oluyor bence ondan ☺️
UmutsuzPolyanna B-33 ben kendimi takip ettim hamile kaldığım zaman olan yüzeysel değişiklikler 1 kirpiklerin karışması 2 nefes alıp vermede daha kabalaşma oluyor daha derinden nefes alıp veriliyor 🤣 benim annemde milletin nefesinden anlar 🤣
Oznurcakir Bfduam hafif gözler aşağı bakıyor yani çok yorgun bı his veriyormus öyle diyorlar 🤔🙄ama sadece bı göz müş
B-33 hvvayldz27 canım calla ben duphaston kullanıyorım 10 gün kullanılıyor 10 gün içinde regl olunuyor ama genelde 5. Gün olunurmuş bide regl döngüme göre 28 gğnde bir olunca 6 ekim yani bugün regl günümdü ama olmadım henüz 10 gün geçene kadar beklicem artık
Sblatc B-33 insanın gözleri bi solgun oluyo böyle hasta gibi ve yüzünün rengi kaçmış öyle anlaşılıyo sanırım
Deletedmom54555 Benim annem gözlerimden anlamıştı 😅 gözlerin bi başka parlıyor hamilesin demişti 😍 hormonlardan dolayı oluyormuş o parlama 💕
Sblatc B-33 bi de ben ilk hamileyken yani daha haberim yokken en küçük bi sesten bi şeyden korkuyordum, kabuslar görüyodum bi kaç kere başım dönmüştü. Evde tekken iki kere çamaşır askılıpını görüp biri sanmıştım korkmuştum😂