atlasinannesiii https://resimyukle.io/r/gorJtuUBvY Evet teyzeleri burda ne görüyorsunuz az önce doktorumuzdan cinsiyeti öğrendik 🥰
Ebruislam https://imgyukle.com/i/kPiKC0 https://imgyukle.com/i/kPiz9Y https://imgyukle.com/i/kPivvq Banada tahmin lütfen
Afynl_03 @atlasinannesiii erkek 😍 benim de haftaya 15+5 oluyo kontrol acaba gösterir mi devlet hastanesi bide söyler mi ki gösterse bile düşünüp duruyorum
Nurhaliicii atlasinannesiii Hayirli olsun canimm darısı başıma tebrik ederim ben de pazartesi gideceğim cinsiyet icin meyve suyu çikolata vs bişey yedin mi uyur cinsiyeti göstermez diye napsam bilemedim 🥰
atlasinannesiii Nurhaliicii teşekkür ederim canım aslında çikolata yedim ama bacaklarını çarpaz yapmış uzun süre göstermedi doktor baya uğraştı ama sonunda görebildik 🥰 doktorlarda diyor zaten girmeden tatlı bişeyler yiyin hareketlensin diye
Aytflz atlasinannesiii bence erkek☺️ siz tam 15 haftalık mısınız bende 15+2 ama henüz öğrenemedik koronam bitsin direk gidicem