Niye ayrı ayrı aldığımızı söyleyeyim o zaman belki diğer arkadaşlar için de fikir olur şahsen alt komşumuz Yanyana kullanıyor ama bence bir bayan için ve Türkiye koşullarında kaldırımlar marketlerin koridorları gideceğiniz yerlerin asansörleri vs dar o yüzden araba geniş olduğundan kullanım zorlaşıyor , arka arkayayı da şu yüzden eledim birbirlerini tekmeliyorlar çok net ve birinin arkada kalmasına ana yüreğim dayanmadı, üst üste hiç seçenek olarak görmedim alttakini iyi gözlemleyemeyecğimi özellikle küçükken düşündüğüm için kendim de biraz pimpirik bir insanımdır. Dedim ki gezmeye giderken vs. Eşimle gideceğiz zaten inşallah o yüzden 2 farklı araba kontrol açısından hafiflik açısından ve çekişmemeleri açısından daha sağlıklı olur diye düşündüm, ha acele bir yere gitmem gerekirse ne olacak birini bebek arabasına diğerini kanguruya koymayı düşünüyorum en azından tek arabayı kontrolüm daha kolay olur gider gelirim en kötü ağlama sızlama birbirlerini kıskanma olsa dahi eşimle konuştuğumda en son bu şekilde uygun gördük öyle tercih ettik 🌸