mutluaile11 Qsel ay ben 4ay once dogum yaptim dedim aşimi oliyim kurtulim aşi oldum sonra bi baktim yine hamileymişim 🤦♀️
Sogancik Qsel 31 haftada ilk dozu oldum ben. Cuma günü 2. Dozum var biontech. 3 hafta dolduğu gibi vuruluyorum 2. Yi😁
Likapaa Qsel ben 32 de 1. Doz oldum , bugün yani 35+5 de de 2. Dozu oldum ☺️ Evladım Allah’a emanet 🤲🏻 Herşey onun elinde rabbim bizi ve evlatlarımızı korusun inşallah 🥰
Ask_hosmus mutluaile11 ohaa nasıl hamilesin 😱 40 başı adeti olup mu hamile kaldın yoksa olmadan mı hamile kaldın?
07-02-2019 mutluaile11 bnde1 hafta oldu dogum yapalı ondan sordum ası olmak ıstyrm da hmn mı olsam bklesem mı ona krr weremedım ondan
Ask_hosmus mutluaile11 hmm yaa adet olmadım bende 2 ay oldu doğum yapalı acaba dedim hamilemiyim bende korkuttun beni 😂😂
Minoo01 Qsel bende bu gün olcam. 24 haftalığım. Doktorum mutlaka ol dedi. Yoğun bakımlar gebe dolu dedi 🤷🏻♀️