Cansum1 Ağda yaptırırken ilk defa zorlandım kızlar resmen bebeğim kaburgalarıma çıktı Anne olmak hiç kolay değil gerçekten Allah yardımcımız olsun😍 Manikürümü pedikürümü herşeyim tamam hadi ALİSAM sende bekletme fazla gel :))
Prenses_annesi Cansum1 ya sana bişey sorucam canım çok afedersin arkayı nasıl alıyorlar yan mı dönüyorsun
ruyyyyyaaaaaaaa Cansum1 bende 35 haftadayim ne zaman yapsam bilmiyorum herşeyim hazır bi agdam kaldı siz kaçıncı haftadasinz
ZehraEmirolu Cansum1 okadar pişmanım ki zamanında lazer epilasyonla kökten kurtulamadığıma çok zor oluyo hamileyken ağda
Cansum1 ZehraEmirolu ben hiç zorlanmazdım bugun ilk defa zorlandım resmen kaburgalarıma batırıyordu ter su oldum
Cansum1 ZehraEmirolu benimde öyle kaşlarımı aldırırken ağlıyorum resmen :) en iyisi Kıbrıs usulü kaş aldırmak ağdayla acımıyor fazla bugun öyle yaptırdım tavsiye ederim tabi bilene yaptır cnm adet zamanlarına yakın tarihte ağdaya gitme
ZehraEmirolu Cansum1 ben biraz tuhafım kendim alıyorum kaşımı bıyığımı ağdamı da kendim yapıyorum başkası yapınca küfür falan ediyorum stresten 😂😂😂 kendim dinlene dinlene yapıyorum bi ağda yapmam 4 saat falan sürüyo öyle söyleyim 😂😂😂
FatmaAkdemirErdoan Cansum1 yapma öyle bidaha canım allah korusun göz kapağın düşer iki yıl kıbrısta malesef öyle aldırmak zorunda kaldım da aman aman göz kapaklarım düşmeye başlamıştı zorunda olmadıkça yapma öyle derim
Kivito Kuaföre şeyinizi nasıl açabiliyorsunuz ya kadınkadına ama belki utanırsınız diye 😊 En güzel jilet hem ahda çok acıtır yumuşak bölgeyi
Cansum1 Kivito jilet çok pis bana göre. Ben aylardır aynı bayana gidiyorum yaşçada büyük eli de hafif hem hijyen kendi kendime yapamıyorum malesef