Alperenin_Annesi Hanımlar kontrolüm vardı bugün ,doktorum aşı olmamı söyledi biran önce.. daha önce kovid geçirdiğim için ,tek doz uygulanacağını söylemişti..Daha önce kovid geçirip aşı olanlar kaçıncı haftada oldunuz ve tek doz mu uygulandı ?
Biyo_logg Alperenin_Annesi ben 2. Doz aşımı olurken hamileymişim haberim yoktu ama şükür bi problem yaşamadım şimdi 10. Haftalığım
Suzanne Alperenin_Annesi bende daha önce kovid geçirdim tek doz aşımı da oldum ama ikinci dozunda olacağım yapıyorlar yani 2 doz aşı
MelekMervertlek Alperenin_Annesi Bende 2 doz sinovac oldum 3. Dozu olacagim biontec13. Haftadan sonra olabilirsin dedi
Alperenin_Annesi Suzanne doktor üstüne basa basa tek doz dedi..iki olanlar var dedim dedi ki onlar çin aşısı olup sonra alman aşısı yaptıranlar 😏
Gonul_enes Alperenin_Annesi hiccc yasamadim dogum yaptim 33 gun once…hatta 3.bebegim abisiyle ablasi gibi erkende dogmadi
Serendinc Alperenin_Annesi bende daha önce kovid geçirdim ve 2 doz biontech aşımı oldum. Aşı olacağım zaman da kovid geçirdiğimi söyledim ama tek doz olacaksın demediler bi sıkıntı da olmadı çok şükür