anne_2 sumeyyesevinc_ çok erken kullanımda sıkıntılı bence. Oğluma 6aylıkken başladık çabuk yürüdü gerçi çok kullnamadık ama gelişim problemi yok çok şükür şu an 2,5yaşında
biranne_1 sumeyyesevinc_ oğlumda yürüteç dönemlerinde hangi Dr gittiysek hepsi sakın yürüteç kullanmayın dedi 🙈 sormadık bile kullanalım mı diye bu kadar söylenmişse vardır bildikleri dedim araştırdım kullanmamaya karar verdik .
teletabi sumeyyesevinc_ aslında evet orası öyle ama tüm doktorları aynı şeyi söyleyince ben kullanmadım ileride bişey olabilme ihtimali bile yetti bana 🙈