Maviliiiiiiii aynen öyle👍🏼 Bazı arkadaşlar 24-32 arası idari izinn alıyorlarmış, 32′de çalışabilir raporu alıp tekrar geri dönüyorlarmış, 37′ye kadar calısıp sonra dogum iznine çıkıyorlarmjş. Böyle bir durum bizim için söz konusu olamıyor yerimize ücretli öğretmen geleceği için gir çık yapmamıza müsaade etmez idare, etik de olmaz zaten bence ama yapan varmış