Neverland
34 haftalık hamileyim akıntı (sarımsı yesilimsi renkte olduğu için enfeksiyon dedi) şikayetim sonucu doktorum 2 kere gynomax ovül vajinal fitil verdi ancak geçmedi. Bu kez azitro isminde antibiyotik kullanmamı istedi hap olunca içimi bir korku alıyor var mı kullanan ya da benzer şekilde antibiyotik kullanmak zorunda kalan arkadaşlar?