Neslihan3866 Kızlar Dünyam Hastanesi’nde doğum yapicam, hastanenin anlaşmalı olduğu yer varmı? Ya da sizler kimi ayarladiniz yeni doğan çekimi için fiyatlar nasıldı?
Mustafayigitinanesii Neslihan3866 dünyam hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz ve doğum ne kdar acaba.
nur_3838 Neslihan3866 ben Acıbadem de yaptım anlaşmalı olduğu fotoğrafçı vardı odada çekim yaptık Hacerdemirbilek photo çekti tavsiye ederim ☺️. Bebeğim doğduktan sonra da 10. Gün yenidoğan çekimi için stüdyoya götürdüm onu da Seval Taşer Photo çekti ondan da çok memnun kaldım fiyatı da çok uygundu ☺️
Neslihan3866 nur_3838 peki sezeryan mi normal mi oldu sizinki? Normal doğumu bazı fotoğrafçılar kabul etmiyolarda
muallimehanimmom5 nur_3838 ne kadar yaptırdınız çekimi Kıyafet felan ayarlıyorlar mı siz mi ayarlıyorsunuz
Neslihan3866 nur_3838 normal doğumun zamanı belli olmuyor diye o an başka randevuda olma ihtimaline karşı kabul etmediler bikac kişi 😐
nur_3838 muallimehanimmom5 bebek çekimi için soruyorsanız evet hamile çekimini ve bebeğim 10 günlükken Seval Taşer Photo çekti. Hamile çekimi için kıyafetleri kendisinden giydim bebek içinde kendisinin konseptlerine göre kıyafetleri oluyor fiyatı hamile çekimine yanlış hatırlamıyorsam 500-600 civarı verdim sanırım bebek çekimi içinde aile çekimi de oluyor oda seçtiğini konsepte göre fiyatı değişiyor 400 tl den başlıyordu
nur_3838 Neslihan3866 çok saçma aslında sezaryen günü belli olanların bile bazen suyu vs geliyor erken olabiliyor Seval Taser hanımla görüşün isterseniz bi hastaneye geliyordur belki