Busra2013 Busra07032012 sız kac haftalıksınız sız basladınızmı o tur seylere ben 20. Haftaya gırcrm yakında o zaman yavas yavas baslıcm ınsallah sız odayı kurdunuzmh
merakliblog Busra07032012 montessori yaptıracağım dolap yerine şifonyer düşündüm ikea hemnesin biraz büyüğünü yaptırcam. Bebekler biraz büyüyene kadar park yatakla yanımda sonra odalarında olacaklar
Dmlkdr Berrycherry bizde çilekten romantic serisi aldık o kadar güzelki siz hangi modeli tercih ettiniz
Berrycherry Dmlkdr yaa biz de o seriyi aldık😍 gerçekten çok güzel tam prenses odası❤️ Bizimkinin gelmesine çok var ama sabırsızlıkla bekliyorum. Sizinki geldi mi?
Dmlkdr Berrycherry bizimde çok var 😂25+2 yim henüz ama mağazada bekliyor eve henüz gelmesini istemiyorum aralıkta gelsin inşaallah bebeklerimizde sağlıkla gelir ve güzel günlerde kullanır
Berrycherry Dmlkdr aa süpermiş👌🏼 Biz biraz geç kaldık 30.haftada aldık, 15 kasımda gelicek doğum da kasım sonu aralık başı görünüyor. Ben sabırsızlanıyorum biraz o yüzden🥰 güle güle kullansın minnoşunuz❤️❤️
Dmlkdr Berrycherry amin cümlemizde sağlıkla alalım mağaza bize 25 günde teslim edilir dedi sizinki kaç günü buluyor totalde ? Ona göre bende ekimin son haftası mağazayı arayacağım😍
Berrycherry Dmlkdr yaklaşık 45 gün gibi bir süre oldu bizim. Farklı parça seçtiğimizde tarih daha erken oluyordu mesela. Bence bi konuşun geç kalmasın🥰
Dmlkdr Berrycherry çok teşekkür ederim eğer 45 se kafamdaki tarih sıkıntı yaratıcaktır banada fikir oldu🌸
Berrycherry Dmlkdr ne demek🌸 belki sizinki daha kısa sürede olur yoğunluğa bağlıdır ama garantiye almak en iyisi sonra sıkışmasın🥰