mmerveender Kızlar 7 haftalığım bebeğimin kalp atışını duydum çok şükür rabbime dua edelim birbirimize sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🌸🌸💟💟🙏🏻🙏🏻
Dml_mom mmerveender saglikla kucaginiza alin insallah 🙏🏼 Ben de ayin 13 u gibi gidecegim bakalim duyabilecek miyiz cunku ilk hamileligim kese bos oldu hic duyamadik cok uzulmustum simdi tekrar kese olustu ama bakalim umarim devami gelir ..
Ebruuuusalman mmerveender saglıkla kucagınixa alirsiniz insallah bende ayin 11inde gtcem kalp atisi icin insallah sizin gbi mutlu haberler alirim