Kızlar doğuma 10 gün kaldı beni yine bir korku sardı 😋 şaka bi yana korku değil de ilk doğumumun süreci çok güzeldi ama malesef doğum anını yönetemedim sanırım o ilk olma stresi, korku, heyecan hepsi karışınca ve en önemlisi asla ıkınamadım sancı girdikçe bagırığ durdum 😒 sırf bu yüzden doğumum uzun sürdü bebeğin kafası şişti falan en son ebeler bastırarak doğurttu ve hiç kesim olmayacakken doktor kesmek zorunda kaldı 4 5 dikişim oldu. Şimdi yine aynı şey olmasından korkuyorum bu ıkınma için bir video bi bişey var mı yada o an için kolay bir yöntemi daha önce doğum yapıp bu süreci güzel geçirmiş arkadaşlar sizi böyle alalım 😅