Azra46 merhaba ben Gökhan beye gidiyorum 20 haftalık gebeyim çok memnunum ama etrafımda ki herkes çok sezeryancı bir doktor diyor kendisi de riske atmıyorum ben demişti bana,kan sulandırıcı kullandığım için %95 sezeryan dedi mesela o kafamı karıştırıyor sadece.Normalde bunu söylemesi için çok erken