Hamileliğim sağlık ocağında sisteme düşmemiş bende bildirilmesi gerektiğini bilmiyordum tetanoz aşısı yapılması gerekiyormuş 20-24. . Haftalarda 2 doz olarak ben hiç yaptırmadım şuan 30 haftalık oldu sağlık ocağındaki ebe şimdi aşı olsam erken doğuma sebep olur doktorundan imzalı kağıt gerekiyor dedi doktorumda aşı ol bi sıkıntı olmaz dedi ama kafam çok karıştı aşı olmayanlar var mı ya da 30. Haftadan sonra aşı olanlar