elftrndmrci efelettin ayy tombalak ya Allahım korusun seni😍 bildiğin yanakları ısırmalık olmuş. Hayırlı sağlıklı doğumunuz olsun inşallah. Darısı başıma, benim kız totoyu dönüyo biz gidince🙈
efelettin elftrndmrci Allah razı olsun amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım 😍 bizde ilk defa net bi fotoğraf yakaladık 🙈
ZZeynepP1903 efelettin kızlar fena bizimkide kız elleri yuzundeydı hep inat etti cekmedi. 😅 ben hiç yüzünü bile algılıyamıyorum ya 😂🙊
elftrndmrci efelettin 33 hafta da bir kere mi yakaladınız ben üzülmeyeyim o zaman 24. Hafta bitmek üzere daha vaktim var🙈😀
Gizgizgiz efelettin maşallah allah nazarlardan saklasın benimde kızım olucak inş böyle sağlıklı bir tontiş olur🙏🏻❤️
frambuaz efelettin peki doktor hafta olarak ilerde diyor mu sanada aynı haftalardayız canım bana hep 2 bucuk hafta ilerde dıyor moralim bozuluyor bıraz, 31.haftada 2300 46 cmdi
efelettin frambuaz bugün sadece tombik bi kızın olacak dedi benim oğlum geriden geliyor ultrasonda 4100 gram doğdu🙈😂
efelettin sumeyraballl ben normalde mustafa beye gidiyordum o hastaneden ayrılınca Ahmet hocaya geçtm. Siz kaç haftalıksınız