Suzanne Kızlar merhaba bende hala kasık ve bel ağrısı, vajinamda sol tarafta ara ara sızlama oluyor sizde de bu şikayetler oldu mu bu haftada?
EceDrn Suzanne canım ben 20+5 teyim hala böyle şeyler yaşıyorum çok normal daha çok başındayız vücut alışması zaman alıyor o haftalar özellikle kanama olmadığı sürecr sıkıntı etmeni gerektirecek bir durum yok 🤗
Suzanne EceDrn 8 haftalıkken kahverengi lekelenmem olmuştu ondan şimdi bi ağrı gelse korkuyorum valla 😄😄sağol içimi rahatlattın
EceDrn Suzanne yerleşme lekesi deniliyor sanırım ona canım evham yaptıkça herşey geliyor insanın başına hiç düşünme olmaz inşallah hiç bişi gelen geliyor 🤗