Valla canm normalmiş agrılar ben 33 haftaya girdim 1 haftadır çektiğimi bi Allah bilir bir de ben kadın doğum doktorum ortopediye yönlendirdi gittim o da gebeliğe bağlı normal agrılar bişey yapamayız dedi bacağımı çeke çeke geziyorum yatmam oturmak haram oldu nerdeyse çocuğun yapısı anne beline baskı yapıyormuş parol da idare et dediler o yüzden Allah yardımcımız olsun seon90