Aynı durum o haftalarda bende de vardı, solumda. Ayrıntılı ultrasona girdim dalağıma böbreklerime bakıldı hiçbirinde sorun yoktu. Daha sonra ortopediye gittim, duruş bozukluğundan olduğunu söyledi. Omuzlarım askıdaymış gibi dik yürümem gerekiyormuş, otururken koltuk altlarıma yastık koyuyordum hatta daha kötü olursam doktor koltuk değneğiyle yürümemi söyledi. Neyseki duruşuma dikkat ettikten sonra düzeldi 🙏