Sevoo34 anti_mateist65 gebe covid bölümü var kartalda filyasyon ekibi oraya gitmemi söyledi çok ağır geçirirsem en azından gözetim altında olmam için
Mucizecim Sevoo34 öksürük varsa cam kozalagi pekmezi kesinlikle iç cnm ihmal etme cok iyi geliyor benim onun sayesinde hic olmadi diyebilirim
Sevoo34 Mucizecim öksürük var ama o pekmezden yok evde eşimde covid pozitif çıktı ikimizde çıkamıyoruz dışarı ama çam balı var evde oda iyi gelir diye düşünüyorum gülüm
Minoo01 Sevoo34 ama yoğun bakımlık değil demi ? Aşı yoğun bakıma düşürmeye engel en azından. Entübe olmaya engel. Demek ki olmasaymış aşı şuan yoğun bakımdaymış.