Semila Kızlar selam 🙋🏻♀️ 17+5 olduk . 3,4 gün önceye kadar çok minik sırt üstü yatınca bebişin hareketlerini hissediyordum. Şimdi memlekete annemin yanına geldim . 4 saatlik bi otobüs yolculuğu yaptım ama çok şükür bi sıkıntım veya tehlikem de yoktu doktorum da git dedi zaten . 2 gündür bebişin hiç hareketlerini hissetmiyorum 😞 daha küçük olduğu için mi denk gelmiyor yoksa ben mi yakalayamıyorum bilmiyorum. Sizce normal mi daha çok hissetmemem bu birşey olduğunu göstermez demi ?
Aykimgebe Semila ben 21. Haftadayım 18 de kıpırtı 19 da tekme hissetmiştim bence sürekli hareket halindeysen yoruluyorsan ondandır yada çok minik olduğu indir annesi strese sokma kendini 💞
Hulyarecep Semila daha küçük ondandır annesi bende o haftalarda öyleydim suan 27 haftalık olduk ili üç gün cok hareketli ili üç gün biraz daha sakin oluyor ☺️ Sağ Salim kucagımıZa almakta nasip kısmet olsun İnşALLAH 🙏
Aysenurtsr Cok normal hissetmemeniz.ilk gebeliginizse birde 20. Haftalarda hissedilir tam olarak, sonra o haftalarda ara ara hareket ediyor. Doktorum normal boyle bazen hic etmez demisti. Simdi 35 olduk durmuyor bir sn bile :)
mucizem61 korkma cnm bende 21 haftadayım 16 haftadan beri hissediyorum ama rada binini gün hissetmediğim oluyordu bende panikliyordun ama çok normalmiş bebek küçük be bizim stresimizi anlıyormuş rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insalalh hepimizede