Merhabalar kızım okula gidiyordu önce o hasta oldu sonra ben test yaptırdım şükür negatif ama 6 gündür sürünüyorum öksürük terleme ve burnum kötü yani akıyor aslında ama rahatlayamıyorum normalde sinüziti olan bir insan değilim bu nasıl tuttu böyle çok ağır bir şekilde anlayamadım. Yüzümü Demir sopayla dövmüşler gibi elimi süremiyorum. Ayrıca diş etlerime kadar şişti. Gözlerimi açamıyorum ağrıdan. Denemediğim yöntem kalmadı. Ağlıyorum ağrıdan ne olur bildiğiniz ne varsa yazın ölüyorum.