B-33 Nazzzzmavi canım erken gebelik testi 6 gün öncesinden gösteriyor olarak yazıyor ama bazıları göstermiyor negatif çıkma ihtimali yüksek o yüzden regl gününü veya gecikmeyi bekle o zaman netleşir
bireylulmeselesii Nazzzzmavi adete 4 gün kala erken gebelik yaptım çıkmamıştı. Kanda çıktı. Bence bekle
Gulcingezer Nazzzzmavi bnimde 8 gun var yaptm negatif cikti bnce yapma moralin bozuluyor cnku 3 4 gun kala yapsan o zaman cikar
Mere Nazzzzmavi yumurtlama gününü takip ettiysen 8. Ve 9. Gunu cıkar buda regliden 6 gün önceye denk geliyor
Mere Nazzzzmavi yumurtlama gunu genelde 3 suruyor sonuncu gununden sayarak 8 yada 9 gun gectıyse cıkar. Yumurtlama gununu takip ettin mi canım
Mere Nazzzzmavi eger varsa çıkar çünkü bende yumurtlama takibi yaparak yapmıstım test ve pozıtıf cıkmıstı
B-33 Canım bak erkenden yapma gebelik varsa bile yeni olduğu için negatif çıkar üzülürsün regl gününde veya gecikmen olunca yap