Kızlar merhaba benimle ayni durumu yasayan varmi acaba benim adetim gecikti 4 gün bekledim test yaptim pwzartesi günü 3 dakika bekledim bsktim bisey cikmadi testi çöpe attım bugün meraklandım testi aldim geri baktim çok hafif beyaz cizgi gördüm sonra eczaneye gittim bugun bitane dsha gebelik testi aldim yine yaptim ondada ışıkta belirgin beyaz bi çizgı gördüm aradan bi yarim saat gecti teste tekrar bktim cok hafifimsi pembe cizgi gordum ama varla yok arasi sizce hamile olabilirmiyim benleayni durumu yasayan varmi acaba hala adet olmadim bugun 7 günüm